Ingyenes próbahirdetés

Mi is pontosan tudjuk, mekkora bátorság kell ahhoz, hogy valaki online hirdetésbe fogjon, és ha még el is döntötte, hogy belekezd, még mindig ott van az a kérdés, hogy melyik cégnek szavazzon bizalmat. Éppen ezért, mi lehetőséget biztosítunk arra, hogy leteszteld kreativitásunkat: elkészítünk Neked egy Facebook hirdetést, és ha elnyeri tetszésed, csak akkor lépünk tovább a megállapodásra.

Kérünk – a korrektség kedvéért – csak akkor élj az ingyenes próbahirdetés lehetőségével, ha garantálni tudod, hogy rendelkezel a havi munkadíjunk (50.000 Ft + Áfa + a hirdetési költség 10%-a) felett a minimális hirdetési költséggel is (havi 60.000 Ft).


Kijelentem, hogy rendelkezem a hirdetés működéséhez havonta szükséges összeggel.

Bezárás
kampany-hirdeteskezeles

Hirdetéskezelés

Elkészült végre a szuper weboldalad, de nincs rajta forgalom? Szeretnél új feliratkozókat, vásárlókat gyűjteni? Ezek szerint már rájöttél, hogy maguktól nem jönnek a látogatók… Ehhez több kell, méghozzá jól felépített hirdetések kellenek. Hiszen ezáltal sokkal gyorsabban és sokkal több emberhez tudsz eljutni. Tegyél minket próbára kötöttségek nélkül: kérj ingyenes próbahirdetést!

60 000 Ft +Áfa

+ a hirdetési költség 10%-a

+ Ingyenes próbahirdetést kérek
Kategória:

Termékleírás

Hirdetéskezelés szolgáltatásunkat azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik szeretnének azonnali forgalmat generálni weboldalukon, feliratkozókat, érdeklődőket és vásárlókat gyűjteni, és rendelkeznek a hirdetéshez szükséges anyagi forrásokkal.

Hirdetéseket általában a hazai három legnagyobb PPC (kattintás alapú) hirdetési rendszerbe készítjük: Google Adwords (Google keresések + tartalmi hálózat), Facebook és a Youtube rendszerében.

Igény esetén a hirdetéseket tovább kezeljük, elemezzük és hetente cseréljük. Statisztikai adataink azt mutatják, hogy például a Facebook hirdetések eredményessége két hét után jelentős mértékben lecsökken, ezért folyamatosan követjük és szükség esetén cseréljük a hirdetéseket.

Minden hónapban további hirdetési réseket és lehetőségeket tesztelünk, új, és hatékonyabb hirdetési csatornák kiépítéséért.

Mit tartalmaz a Hirdetéskezelés?

  • Kampány koncepció kidolgozása (pl.: nyereményjáték, stb.)
  • Hirdetések megírása
  • Reklámgrafikák elkészítése – FB hirdetési képek, Google bannerek
  • Hirdetések beállítása a hirdetői rendszerekben (Google Adwords, Youtube, Facebook)
  • Hirdetések változtatása és optimalizálása
  • Landing page optimalizálás (amennyiben szükséges)
  • Analitika folyamatos követése és tanácsadás

hirdetéskezelés_marketing

Mit nem tartalmaz a Hirdetéskezelés?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Nem tartalmazza a hirdetési összeget
  • Nem tartalmaz weboldal programozást
  • Nem tartalmaz nyereményjátékot, vagy összetett többlépcsős kampány megtervezését
  • Nem tartalmaz marketing tervet
  • Nem tartalmaz marketing stratégiai tanácsadást

Referenciáink

Kattints egy képre a teljes galériához.