Ingyenes próbahirdetés

Mi is pontosan tudjuk, mekkora bátorság kell ahhoz, hogy valaki online hirdetésbe fogjon, és ha még el is döntötte, hogy belekezd, még mindig ott van az a kérdés, hogy melyik cégnek szavazzon bizalmat. Éppen ezért, mi lehetőséget biztosítunk arra, hogy leteszteld kreativitásunkat: elkészítünk Neked egy Facebook hirdetést, és ha elnyeri tetszésed, csak akkor lépünk tovább a megállapodásra.

Kérünk – a korrektség kedvéért – csak akkor élj az ingyenes próbahirdetés lehetőségével, ha garantálni tudod, hogy rendelkezel a havi munkadíjunk (50.000 Ft + Áfa + a hirdetési költség 10%-a) felett a minimális hirdetési költséggel is (havi 60.000 Ft).


Kijelentem, hogy rendelkezem a hirdetés működéséhez havonta szükséges összeggel.

Bezárás
mk-kampany-elemzes

Kampányelemzés

Kampányelemzés szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik szeretnék érteni, hogy kampányaik során mi, miért történik úgy, ahogy, és ezáltal tudatosan optimalizálni üzleti eredményeiket.

15 000 Ft +Áfa

Kategória:

Termékleírás

Mivel számtalan online kampányt futtattunk már, ezért ránézésre meg tudjuk állapítani, hogy egy kampány hozza-e az elvárt számokat, vagy nem, illetve, ha nem, akkor melyik ponton van a hiba. Legyen az hírlevél, Google AdWords, Facebook hirdetés, vagy weboldal statisztika, a Kampányelemzés során egyértelművé válik, mi működik az adott területen, és min kell módosítani, valamint, hogy hol lehet még javítani ahhoz, hogy a kampány a lehető legjobb üzleti eredményt hozza.

Mit tartalmaz a Kampányelemzés?

  • 2-3 oldalas dokumentum, melyben részletesen kifejtjük, hogy a kapott adatok mit jelentenek a kampányra vonatkozóan
  • Kiemeljük, mire kell jobban odafigyelni egy jövőbeni kampány során

Mit nem tartalmaz a Kampányelemzés?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Kapott adatokból dolgozunk, nem folytatunk adatbányászatot
  • Nem hajtjuk végre a módosításokat, amiket az elemzésben leírunk
  • Nem elemezzük ki egy email vagy weboldal design-ját, csak a kapott adatokat vizsgáljuk