Ingyenes próbahirdetés

Mi is pontosan tudjuk, mekkora bátorság kell ahhoz, hogy valaki online hirdetésbe fogjon, és ha még el is döntötte, hogy belekezd, még mindig ott van az a kérdés, hogy melyik cégnek szavazzon bizalmat. Éppen ezért, mi lehetőséget biztosítunk arra, hogy leteszteld kreativitásunkat: elkészítünk Neked egy Facebook hirdetést, és ha elnyeri tetszésed, csak akkor lépünk tovább a megállapodásra.

Kérünk – a korrektség kedvéért – csak akkor élj az ingyenes próbahirdetés lehetőségével, ha garantálni tudod, hogy rendelkezel a havi munkadíjunk (50.000 Ft + Áfa + a hirdetési költség 10%-a) felett a minimális hirdetési költséggel is (havi 60.000 Ft).


Kijelentem, hogy rendelkezem a hirdetés működéséhez havonta szükséges összeggel.

Bezárás
online-nyeremenyjatek

Nyereményjáték kampány

Van egy szuper weboldalad, viszont rajtad és kollégáidon kívül csupán egy-két látogató kószál rajta? Ha szeretnéd a számukat lényegesen növelni és örömmel gyűjtenél új feliratkozókat is hírlevél adatbázisodba, akkor a Nyereményjáték kampány tökéletes megoldást kínál számodra!

150 000 Ft +Áfa

Kategória: Címkék: ,

Termékleírás

Számos statisztika támasztja alá azt a tényt, hogy az emberek szeretnek játszani. Minél nagyobbat adsz, általában annál többet kapsz. És még jobban szeretik, ha nyereményre is van kilátásuk, ezért mi minden egyes megosztással és játékos meghívással növeljük ennek az esélyét, egy szoftver segítségével. Éppen ezért olyan sikeresek az online Nyereményjáték kampányok, hiszen egy hirdetésből jött játékosból, átlagosan még 1,6 meghívott játékos érkezik.

Azonban óvatosan kell velük bánni, hiszen nem mindegy, hogy kikkel bővül céged egyik legnagyobb értéke, az adatbázisa, és ez sokszor a nyereménytől, a játékszabályoktól és a hirdetések célzásától függ. Nem csak egyszerű játékot, hanem szavazást, vagy kép és videóversenyt is készíthetünk.

Valóban rengeteg ügynökség készít Nyereményjátékot, mi viszont a MarketingZoli csapatában arra is törekszünk, hogy ne csupán feliratkozóid száma növekedjen, hanem valóban minőségi tagokkal bővüljön hírlevél listád, olyanokkal, akikből később vásárló válhat. Ennek titka a kampány koncepciójában és a mi szakmai tudásunkban, tapasztalatunkban rejlik. Ha kíváncsi vagy titkunkra, járj utána és gyűjt minél több értékes feliratkozót is egyben!

Mit tartalmaz a Nyereményjáték kampány?

  • Kitaláljuk a nyereményjáték kampány koncepcióját
  • Megtervezzük a hirdetéseket (szöveg + grafika)
  • Elkészítjük a landing page-et (ide érkeznek a látogatók hirdetésből, ez fogja elvégezni a jelentkezést)
  • Beállítjuk a hirdetéseket (Facebook, Google AdWords, YouTube)
  • Hírleveleket írunk (3-4 darabot)
  • 1 hónap üzemeltetés, aminek keretében naponta optimalizáljuk a hirdetéseket
  • Heti riportot küldünk a kampány eredményeiről

Mit nem tartalmaz a Nyereményjáték kampány?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Nem tartalmazza a hirdetési költségeket, viszont beállítjuk a Facebook és Google AdWords preferenciákat.
  • Nem tartalmazza a hírlevél szoftver használatának a díját, viszont javaslatot teszünk rá, hogy melyiket szoftvert válaszd és melyik csomag éri meg számodra a leginkább.