Ingyenes próbahirdetés

Mi is pontosan tudjuk, mekkora bátorság kell ahhoz, hogy valaki online hirdetésbe fogjon, és ha még el is döntötte, hogy belekezd, még mindig ott van az a kérdés, hogy melyik cégnek szavazzon bizalmat. Éppen ezért, mi lehetőséget biztosítunk arra, hogy leteszteld kreativitásunkat: elkészítünk Neked egy Facebook hirdetést, és ha elnyeri tetszésed, csak akkor lépünk tovább a megállapodásra.

Kérünk – a korrektség kedvéért – csak akkor élj az ingyenes próbahirdetés lehetőségével, ha garantálni tudod, hogy rendelkezel a havi munkadíjunk (50.000 Ft + Áfa + a hirdetési költség 10%-a) felett a minimális hirdetési költséggel is (havi 60.000 Ft).


Kijelentem, hogy rendelkezem a hirdetés működéséhez havonta szükséges összeggel.

Bezárás
seo-seopr

SEO PR cikk

SEO PR szolgáltatásunkat azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik nemcsak alkalomszerűen szeretnék, ha a vásárlóik megtalálnák weboldalukat a keresőkben, hanem hosszabb távon, stratégikusan akarják erősíteni a Google-ben megszerzett pozíciójukat.

30 000 Ft +Áfa

Kategóriák: , Címkék: ,

Termékleírás

A SEO PR cikkek segítségével a Google algoritmusa előrébb sorolja weboldalunkat a keresési találatok listájában. Ez azért is nagyon fontos, mert a keresési találatokból érkező felhasználók után nem kell külön pénzt fizetni.

Egy jól megtervezett PR cikket körbe lehet küldeni a médiának, bloggereknek, akik előszeretettel dolgoznak hozott információkból. A cikk megírásán túl kapcsolatrendszerünknek köszönhetően ingyenes, vagy fizetős megjelenési lehetőségeket is találhatunk.

Mit tartalmaz a SEO PR cikk?

  • Heti 1 SEO PR cikket, a megfelelő linkek elhelyezésével
  • A cikkeket marketing szakember írja meg és a cég szempontjából fontos kulcsszavakra optimalizálja. (Nagyon fontos, hogy nem szabad túlzsúfolni a kulcsszavakat, mert azt a Google bünteti.)
  • A cikkek jellemzően 1500-2000 karakter hosszúak
  • A cikkeket jó Page Rank-kel rendelkező oldalakon, blogokon tesszük közzé, ezek screenshotját havonta küldjük

Mit nem tartalmaz a SEO PR cikk?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Nem végzünk keresőoptimalizálást az ügyfél weboldalán, de adunk egy checklist-et, hogy miket kell elvégezni a weboldalon belüli keresőoptimalizáláshoz
  • Nem tesszük ki a weboldal linkjét több száz linkgyűjtő oldalra, mivel ezt a Google figyeli, és bünteti