Ingyenes próbahirdetés

Mi is pontosan tudjuk, mekkora bátorság kell ahhoz, hogy valaki online hirdetésbe fogjon, és ha még el is döntötte, hogy belekezd, még mindig ott van az a kérdés, hogy melyik cégnek szavazzon bizalmat. Éppen ezért, mi lehetőséget biztosítunk arra, hogy leteszteld kreativitásunkat: elkészítünk Neked egy Facebook hirdetést, és ha elnyeri tetszésed, csak akkor lépünk tovább a megállapodásra.

Kérünk – a korrektség kedvéért – csak akkor élj az ingyenes próbahirdetés lehetőségével, ha garantálni tudod, hogy rendelkezel a havi munkadíjunk (50.000 Ft + Áfa + a hirdetési költség 10%-a) felett a minimális hirdetési költséggel is (havi 60.000 Ft).


Kijelentem, hogy rendelkezem a hirdetés működéséhez havonta szükséges összeggel.

Bezárás
s-szlogeniras

Szlogenírás

A szlogen feladata, hogy egy mondatban fogalmazza meg a márkád által közvetített értékeket, a terméked vagy szolgáltatásod legfontosabb előnyeit, vagyis a céged pozícióját. Mindezt úgy, hogy a vevőd könnyen megjegyezze és automatikusan csatolja a cégedhez.

50 000 Ft +Áfa

Kategóriák: , Címke:

Termékleírás

Ismered azt a gondolatot, hogy ha nem tudod megfogalmazni a foglalkozásodat úgy, hogy a nagyszüleid is megértsék, akkor még nem vagy elég régóta a szakmában? A szlogen hasonló jelentőséggel bír egy márka esetében, hiszen egy mondatban kell megfogalmaznia a márkád által közvetített értékeket, a terméked vagy szolgáltatásod legfontosabb előnyeit, vagyis a céged pozícióját. Mindezt úgy, hogy a vevőd könnyen megjegyezze és automatikusan csatolja a cégedhez.

A szlogen a márka ígéretét, hosszútávú üzenetét tartalmazza, ami a márka pozicionálásához elengedhetetlen.

A szlogenírás nehézsége éppen az egyszerűségében rejlik. Egy mondat, egy kifejezés, ami valóban megfogja a márka lényegét. Kreatív, jellegzetes és frappáns. Időtálló, megjegyezhető és rövid. Azonban, ha mindezek teljesültek, még mindig számolnunk kell egy tényezővel – csak az évek múlásával fog valóban megragadni az érdeklődők és vásárlók fejében.

Valóban szüksége van a márkádnak szlogenre?
Ha nincs átgondolt márka- és marketingstratégiát, ha nem tervezel hosszútávon, ha nem tartod fontosnak, hogy vevőid meg tudjanak különböztetni a konkurenciától, akkor nem.

Ha azonban valóban nagyban gondolkozol és a jövőre fókuszálva tervezel, akkor a szlogent nem halaszthatod későbbre. Hiszen minél hamarabb elkezded használni, annál előbb “érik be” a potenciális vásárlók fejében.

 

Mit tartalmaz a Szlogenírás?

  • Kreatív brainstorming a Marketing Zoli csapatán belül, a céged, márkád általad írt brief-e alapján
  • 3 verzió kidolgozása, mely illeszkedik a preferenciáidhoz

 

Mit nem tartalmaz a Szlogenírás?

Nincs annál rosszabb, mint mikor a kommunikáció félresiklása miatt csalódunk a másikban, miközben mindez megelőzhető lenne, épp ezért a félreértések elkerülése végett jobb, ha tisztázzuk, hogy az alábbiak kérhetőek, de azoknak külön díjazásuk van (fix ára, vagy óradíja).

  • Nem alkotunk cégednek új márkanevet, a Szlogen írás során végig kész anyagokkal dolgozunk.