Miről szól a Marketing Szeminárium?

A tanfolyamon megtanulhatod, hogyan kell marketing lépcsőkben, rendszerekben és stratégiákban gondolkodni. Hogyan lehet olyan hírlevelet írni, ami nem nyomulós, mégis elad. Azt is megtanulhatod, mitől működik egy “jó” weboldal, hogyan kell felépíteni a komplett karácsonyi online marketing kampányodat, és milyen eszközöket érdemes használni, hogy egy magasabb marketing lépcsőre juttasd a leendő vevőidet.

Készülj fel a karácsonyra időben - készítsd el kampányod akciótervét és hozd ki a legtöbbet az ünnepekből!
 

Mit tanulhatsz a szemináriumon?

IGEN
Rendszerbe szedjük az eddig (máshol) megismert marketing trükköket
IGEN
ÉLŐ, elmúlt karácsonyi időszakokban megvalósított, gyakorlati példákon bemutatva láthatod az egyes marketing rendszerek működését
IGEN
Megtanítjuk, hogyan kell marketing folyamatokban, stratégiákban gondolkodni
IGEN
Megtanulhatod a szövegírás és hírlevél írás alapjait
IGEN
Végigvesszük, hogyan építhetsz olyan marketing rendszereket, amik segítenek egyik szintről a másikra juttatni a (leendő) vevőidet
IGEN
A tanfolyam végére ezáltal átfogó képet kaphatsz arról, hogyan is érdemes marketinggel foglalkozni a XXI. században és hogyan építsd fel az idei karácsonyi kampányodat.

Összefoglalva:
Megtanulhatod a tudatos marketing gondolkodást, és azt, hogy milyen marketing lépcsőket érdemes használni, valamint, hogy miként érdemes ezekre marketing rendszereket építeni.

Jelentkezem

A szeminárium felépítése

1. nap - 2015.11.07.

INGYENES

I. érdeklődő

10:00
Bevezetés
Mi a marketing?
Miért nem működik itthon?
Marketing lépcsők - Marketing Rendszerek
11:30
Szünet
12:00
Marketing rendszerek érdeklődők gyűjtésére
hírlevél sorozat
nyereményjáték
letölthető infótermék
letölthető anyagok
ingyenes kipróbálás
kupon
b2b
egyéb módszerek
Hirdetések
Google Adwords
Facebook
Youtube
13:30
Nagy szünet

II. első vásárló

14:00
Bevezetés + ismétlés
Első vásárlás
Hogyan konvertálj vásárlókat az érdeklődőkből?
16:00
Szünet
16:30
Az alapok (kötelező elemek)
Mitől jó egy honlap?
Hogyan írj, olyan hírlevelet, ami elad?
szövegírási alapok
brainstorming módszerek (hat kalap, stb.)
Brainstorming gyakorlat csapatokban

2. nap - 2015.11.21.

I. visszatérő vásárló

10:00
Bevezetés + ismétlés
Visszatérő vásárlás
rendszeres hírlevél
remarketing
célzott hirdetések (custom audiance, DSA, hasonló emberek)
speciális ajánlatok
11:30
Szünet
12:00
Marketing Stratégiák
4P-ből 4C
kék óceán stratégia
aikido marketing
inbound marketing
fókuszált rebranding
13:30
Nagy szünet

II. Törzsvásárló

14:00
Bevezetés + ismétlés
Törzsvásárlás, ajánlás (evangelizáció)
apple evangelisták
pontgyűjtő rendszer
speciális ajánlatok
kiemelt ügyfélszolgálat, kiszolgálás
tartós kedvezmények (sávosak)
16:00
Szünet
16:30
Hogyan kell összerakni egy alapfokú ügyfélszerző gépezetet
csali
hírlevél sorozat
honlap
hírdetés
kifelé
remarketing
facebook posztok
SEO (on-site, off-site)
Miben tudunk segíteni?
WorkShop
Magination

Előadó

Marketing Zoli

Marketing Zoli

Kreatív igazgató
Magination Marketing Ügynökség

Az elmúlt 10 évem azzal telt, hogy vállalkozásokat építettem fel. Néha programozóként, néha szövegíróként, néha tulajdonosként, de a legtöbbször vezető marketingesként és kreatív igazgatóként.

Az évek során megtapasztaltam, hogy egy sikeres vállalkozás felépítéséhez nem elég a kitartás, és a megfelelő tudás, hanem marketing érzék is kell – és talán ez a legfontosabb –, hogy ezek végül egy komplex egésszé álljanak össze. A csapatommal ebben tudunk segíteni.

A célom az, hogy Te is megismerd az általam csodált, és használt módszereket, amikkel lényegesen jobbá teheted a marketinged. Hiszem, hogy a világ egy jobb hely lehet, ha mindenki azzal foglalkozik, amit szeret és amihez a legjobban ért.


Kinek ajánlom?

Kiknek ajánlom?

Azoknak a vállalkozóknak és marketing vezetőknek, akik szeretnének lendületet és ötleteket kapni a karácsonyi kampányukhoz.

Azoknak a cégtulajdonosoknak és vállalatvezetőknek, akik tudatosan szeretnék irányítani cégük épülését.

Azoknak a marketing vezetőknek, akik szeretnének marketing rendszereket bevezetni vállalatuknál, és ezzel hozzájárulni cégük teljesítményének növekedéséhez.

Azoknak a self-made marketingeseknek, akik komplett kampányok felépítését szeretnék megtanulni, ÉLŐ, gyakorlati példákon keresztül.
 

Vagyis mindazoknak, akik szeretnének a marketingről egy 360 fokos, holisztikus képet kapni, ezáltal egy egészen új dimenzióból szemlélni vállalkozásuk fejlesztését és egy kész karácsonyi kampány akciótervével kihozni a legtöbbet az ünnepi időszakból.

Jelentkezem

Mit takar az automatizált marketing rendszer?

Azt, hogy egy előre kitalált stratégia alapján felépítünk hirdetési és hírlevél rendszereket, amiket utána figyelünk és optimalizálunk. És a leveleknél sem sima időzített kampányra gondolunk, hanem a felhasználó viselkedése alapján szegmentált emailek küldésére.

Tehát az ember nem hagyható ki belőle, de elég csak az elején nagyobb energiát befektetni, hogy utána csak optimalizálni és figyelni kelljen az eredményeket, majd újabb ötletekkel kiegészíteni.


Jelentkezés

Önjáró Marketing Szeminárium

...avagy a rendszerszintű marketing csodája.

Mikor
2 x 8 órás marketing tanfolyam + munkafüzet

Hely
November 7-én és 21-én, szombatonként 10:00-18:00 között a
Benczúr Hotelben

  1. NAP délelőtti szekció   "Komolyan gondolom" jegy 1.+2.nap  
  1. NAPI JEGY 2. NAPI JEGY
I. ÉRDEKLŐDŐ
Mi a marketing és miért nem működik itthon?
Marketing lépcsők - Marketing Rendszerek
Marketing rendszerek érdeklődők gyűjtésére
II. ELSŐ VÁSÁRLÓ
Hogyan konvertálj vásárlókat az érdeklődőkből?
Mitől jó egy honlap?
Szövegírási alapok
Hogyan írj olyan hírlevelet, ami elad?
III. VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓ
Egyszeri vásárlóból visszatérő?
80-20-as szabály
Pénztermelő Marketing Stratégiák
Brainstorming gyakorlat csapatokban
IV. TÖRZSVÁSÁRLÓ
Törzsvásárlás, ajánlás (evangelizáció)
Hogyan kell összerakni egy alapfokú ügyfélszerző gépezetet?
Miben tudunk segíteni?
  INGYENES 14 900 Ft +Áfa 39 900 Ft +Áfa 24 900 Ft +Áfa
Válassz jegyet:
>>

Jelentkező adatai

Számlázási cím

Levelezési cím

Az űrlap elküldésével jelentkezel a MarketingZoli.hu tanfolyamára.
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Helyszín és megközelíthetőség

Benzúr Hotel
Benczúr utca 35.

Díjmentes parkolási lehetőség az Ötvenhatosok terénél (közismert nevén Felvonulási tér). Megközelíthetőség Kisföldalattival (M1 metro) a Hősök terétől 5 percre.

Miért hoztam létre ezt a szemináriumot?

Évekkel ezelőtt már rettenetesen untam, hogy szinte állandóan ugyanazokat a dolgokat kell megcsinálnom az ügyfeleimnek. Csali, belépő termék, Google Adwords, majd később Facebook kampányok, hírlevelek, blogolás stb. Szenvedtem, mert a sikeres kampány érzésén túl már nem adott más örömöt. Ekkor határoztam el, hogy amit lehet, automatizálni fogok, valamint az addigi ügyfelenként változó "ad hoc" jellegű marketing tevékenységeket rendszerbe szervezem.

Ez elindított egy nagy változás az életemben, mivel a “véletlent”, a kapkodó, tervezetlen marketinget felváltotta a tudatos marketing szemlélete. A munkák pedig ismét elkezdtek örömöt okozni, mert láttam, hogy a vállalkozás szempontjából fontos, maradandó és hosszútávon is működő alapköveket: automatizált marketing lépcsőket építek. Emlékszem az első ilyen karácsonyi kampányomra, amikor a családozás közben néha-néha ránéztem a mobilomon a statisztikákra, és egy mosollyal az arcomon konstatáltam, hogy végre egy rendszer dolgozik helyettem, méghozzá nagyon sikeresen.

Ekkor döntöttem el, hogy ezt az érzést és örömöt másokkal is meg szeretném osztani, ezért meg fogom tanítani mind a marketing lépcsőkre épülő automatizált marketing megoldásokat, mind a stratégiai marketing gondolkodást. Mivel azt láttam, hogy még a nagy cégek marketing vezetői, igazgatói is csak váltogatnak a marketing eszközök között, ahelyett, hogy átgondolt lépcsőkben felépített marketing rendszerekben gondolkodnának.

Jelentkezem