Hogyan tud egy kisvállalkozás reklámozni?

Tízenöt évvel ezelőtt egy kisvállalkozás reklám lehetőségei kimerültek a szórólapozásban, a helyi újságok hirdetéseiben és közeli helyeken kihelyezett fali plakátokban. Hála a technika fejlődésének, mára egy kisvállalkozás ugyanolyan esélyekkel indul az interneten és így az egész piacon, mint a multik.

A Google, Facebook, Youtube és más kattintás alapú hirdetési rendszerek segítségével sokszor ugyanolyan sikereket tudunk elérni, mint a multik által használt TV, plakát, citylight eszközökkel, csak a hirdetési összegtől függ, hogy mennyi embert tudunk elérni.

Az online hirdetéseknek az a hatalmas előnye van, hogy nagyon részletesen le tudjuk szűrni a célpiacra, ráadásul minél jobban szűkítjük, annál hatékonyabban teljesítenek a kampányok. Így nagyságrendekkel kevesebbet kell költenünk ugyanolyan eredményért.

Hogyan lehet költséghatékonyan reklámfilmed?

Az elmúlt években a Youtube videók terjedése minden várakozást felülmúlt, jelenleg a harmadik legnézettebb oldal a világon a google.com és a facebook.com után. Az online videó terjedése pedig még a marketingeseket is meglepte, mivel még az idősebb korosztály is ismeri és használja előszeretettel.

Gondolom ismered a mondást: egy kép felér ezer szóval. A videóra ez hatványozottan igaz, az információ gyorsulása következtében manapság nincs 5 percünk végigolvasni egy oldalt, de egy kétperces videót még két email között is megtekintünk, mert sokkal könnyebb befogadni, mint egy folyó szöveget.

Az elmúlt években ezért egyre több kisvállakozás készített magának olyan videót, amivel bevezet egy új terméket, vagy szolgáltatást a piacra. A google nem költ TV reklámra, de minden új szolgáltatásához készít egy bemutató reklám videót, mindezt jól megtervezett, igényes, befogadható formában.

Tekintsd meg a Tárhely Vállalkozóknak készített videómat:

Kezdhetjük a munkát?

Írd meg, hol tartasz most, és hogy miben kéred a segítségünk. 24 órán belül felkeresünk telefonon (vagy emailben), majd egyeztetünk egy személyes vagy skype beszélgetést, ahol kiderül hogyan tudunk sikeresen együttműködni.

Adatait bizalmasan kezelem. Sosem adom ki harmadik fél számára, kizárólag a gördülékeny kommunikációhoz szükségesek.

Zoli